46887122

+47 468 87 122

post@musikkent.no

Søk

Ser du etter en spesifikk utgivelse?

Våre tjenester

Utgivelser

Utgivelser som er tilgjengelig for streaming.

Noter

Sammen med disse utgivelsene vil du finne noter for nedlastning i fanen «Noter» nederst i produktbeskrivelsen.

Nyheter

Les siste nytt fra Musikkentrepenørene!

Mer fra oss

Følg oss på Facebook

Hold deg oppdatert og kontakt oss via Facebook.

Om oss

Bli kjent med vår historie og vår visjon. Kanskje du vil bli en del av oss?

Kontakt oss

Bruk kontaktskjemaet eller kontakt oss via post, e-post eller telefon.

Salgsbetingelser

 

 

1. Partene

 

Selger er Musikkentreprenørene AS, Sommerrogata 21, post@musikkent.no, [telefonnummer],Org nr 914 286 743, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

 

2. Pris

 

Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale.Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

 

3. Frakt og levering

Frakt koster 50 kr for CD-er. 

Alle varene i nettbutikken skal være på lager, og dette gir normalt 2-3 dagers leveringstid. I ferie og høytider kan det være 1-2 dagers lengre leveringstid. Dersom det skulle forekomme at vi er tom for en vare på lager, vil du innen rimelig tid få beskjed om dette. Det er da opp til deg om du ønsker å vente på varen, bytte til noe annet eller kansellere ordren.

Det er selvsagt lov å ombestemme seg, og om du gir beskjed før vi pakker varen kansellerer vi ordren for deg og det vil ikke forekomme noen kostnader. Dersom du har ombestemt deg, og vi allerede har pakket varen, må du likevel ta den den imot og sende den tilbake til oss (kunden må selv stå for returfrakten), se punkt om «Angrerett.»

 

4. Angrerett

 

I henhold til angrerettloven, LOV-2014-06-27, har du 14 dagers angrerett. Om du ønsker å returnere varen din, kan du altså gjøre dette innen 14 dager fra du mottok den og ikke har brukt, vasket eller skadet varen. Varen som returneres må være ubrukt og salgbar for oss. Det vil si at merkelapper, beskyttelsesplast o.l. må sitte på. Hvis det er noe feil med varen regnes dette som reklamasjon og det kan du lese mer om i punktet «reklamasjon» lenger nede.

Returadresse:

Sommerrogata 21

Adresseres til » Jon Kleveland»

4630, Kristiansand 

Returkostnadene dekkes av kunden (jf. Angrerettloven § 8.7.). Vi anbefaler å velge en retursending som gir mulighet for sporing. Dette vil være en trygghet for begge parter.

Dersom du angrer kjøpet, kan du også bruke deg av standard angreskjema som kan lastes ned her: Angrerettskjema. 

Begrensninger i angreretten:

Varen må i henhold til Angrerettloven være i” tilnærmet samme stand og mengde”. Det kan derfor være lurt å ta vare på originalemballasjen dersom du ikke er sikker på at du vil beholde varen.Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet.

Dersom du ikke henter pakken du har bestilt, men forholder deg helt passiv, er ikke dette det samme som å benytte din angrerett. I henhold til Angrerettloven §11 og §13, mister du således retten til å si opp avtalen

 

 

5. Reklamasjon

 

En reklamasjon vil si at det er en feil eller mangel ved varen. Om du oppdager feil eller mangler ved varen, må du gi oss beskjed om det «innen rimelig tid». Vi anbefaler at du reklamerer så raskt som mulig, og innen 2 måneder etter at feilen/mangelen ble oppdaget. Dersom vi ikke har levert varen når vi har sagt at den skal leveres regnes dette også som en mangel og igjen må du gi oss beskjed innen rimelig tid. Denne beskjeden bør være skriftlig.. Reklamasjon må skje senest to år etter at du fikk varen.

Reklamasjon sendes til post@musikkent.no og skal svare på følgende punkter for å bli godkjent:

– Navn

– Adresse

– Postnr/ Poststed

– Tlf

– E-post

– Kjøpsdato

– Produkt

– Størrelse og farge

– Vedlagt bilde av produktet.

– Årsak til reklamasjon

 

Alle reklamasjoner må godkjennes av oss før en retur og reklamasjonen kan utføres.

 

6. Kontakt

 

Om det er noen spørsmål angående salgsbetingelser eller andre henvendelser knyttet til vilkårene, kan disse rettes direkte til daglig leder Jon Kleveland på jon@kleveland-musikk.no.